sobota, 17 kwietnia 2010


Justin z Jazz na zakupach. Kolejna fotka opublikowana przez ich ojca na tt.



Według nypost.com w zeszlym tygodniu, Justin Bieber pozostawil swoich fanow i kazal
czekac na siebie ponad godzine. Przyczyna? Piosenkarz musial sie zatrzymac na przekaske w
McDonald's. Pokaz powinien rozpaczac sie o 8:30, a Justin przybyl na miejsce okolo 10.
Ale akcesoria Bieber, Melissa Victor, zaprzeczyły pogłoskom. Justin rowniez komentowal
to na swoim twitterze. Napisal ;
"Czy to nie smieszne kiedy czytane rzeczy o mnie sa nieprawdziwe. Dlaczego niektorzy
ludzie tak szybko zdobywaja nienawisc do 16latkow? " - i jeszcze ;
"Mam pomysl dla tych ludzi .. wszyscy wzajemnie sie wspierajcie i badzcie dumni
z kazdego i miejcie nadzieje na najlepsze dla blizniego."




Dziennik Amerykańskich meżczyzn, ktory jest przeznaczony dla publocznosci
homoseksualnej, poinformowal nas o liscie 25 najlepszych spiewakow, ktora ma
najwieksza spolecznosc gejowska. Justin znajduje sie na 20 miejscu. Sprawdzcie sami ;

1 - Lady Gaga
2 - Cher
3 - Mariah Carey
4 - Kylie Minogue
5 - Madonna
6 - Christina Aguilera
7 - Briney Spears
8 - Beyoncé
9 - Amy Winehouse
10 - Rihanna
11 - Katty Perry
12 - Donna Summer
13 - Rick Martin
14 - Whitney Houston
15 - Michael Jackson
16 - The Pussycat Dolls
17 - Pink
18 - Ke$ha
19 - Celine Dion
20 - Justin Bieber
21 - Estelle
22 - Miley Cyrus
23 - Justin Timberlake
24 - Cyndi Lauper
25 - Deborah Cox






Według witryny American Idol Brazylii, Justin Bieber zrobi
wydajność American Idol w przyszłym tygodniu. Zobaczcie ;
"American Idol produkcji potwierdził, że nagranie z Justinem Bieberem wydajny Tydzień
w R & B (Usher, który prowadzony uczestników) pojawi się środę (21) dniach Idol Daje Back".





Justin Bieber, kim jest? Dla wielu moze byc kazdym, a dla innych moze byc to
najdoskonalszy czlowiek na swiecie.
Canadian 16 lat będzie prezentowana na Sunrise Channel Seven 26 kwietnia,
a program szuka najbardziej szalonych fanów Bieber.
Jest to juz okreslone, zwyciezca bedzie mial prawo do podrozy wraz z oplata do
Sydney na spotkanie. Tam rozpocznie sie nasjepujacie wyzwanie:
- Dlaczego powinienes byc fanem Justina, czy uda sie komus to spelnic?
Można dokonać zgłoszenia ze zdjęciami i wideo, pod warunkiem że nie przekracza
4 MB i załączyć je w e-mailu, który należy przesyłać na adres: nmitchell@3aw.com.au
no i niestety, ta promocja jest ważna tylko dla osób mieszkających w Melbourne.




to jutro juz Juno Awards o ktorym mowilam wczoraj.
a dzisiaj mam dla was promujace video. Zobaczcie ;
http://www.youtube.com/watch?v=6OExWIldGNs



strona celebuzz.com opublikowala zdjecia 15 slawnych mezczyz z przerobionym cialem.
W srod nich znalaz sie oczywiscie i JB. Zobaczcie jego fotke wraz z 14 innymi mezczyznami ;
http://www.celebuzz.com/what-15-celebs-look-like-g188881/








Justin pojawil sie w nowym wydaniu magazynu Rolling Stone. Czasopiso dalo tutul ;
"Witamy w świecie Bieber: udanych albumów, tłumy młodzieży, wycieczki masowe" .
http://justindrewphotos.com/albums/userpics/Rollingstone_biebersworld.jpg
I ukazal sie wywiad ktory juz wam daje ponizej ;



Powiedzial Pan, ze zaczoles grac na perkusji w wieku 2 lat. Gdzie i jak?
"Zaczalem grac na perkusji w kosciele. Nie mielismy duzo pieniedzy,
więc ludzie przynieśli dokumenty, a oni moje zabawki. (?!) W koncu, moja mama
kupila mi zestaw perkusyjny i mialem kilka lekcji. "

Matka wprowadzila Cie do muzyki i kochasz?
"Tak, wlozyla do gry nieco z Boyz II Men, i piosenka "Bad" Michaela Jasksona
- zostaly mi 2 glowne wplywy. I byl to rodzaj kwartalnego piosenkarza. Nie spiewalem
publicznie, dopoki nie skonczylem 12lat. Moja matka wiedziala, ze moge spiewac.
ogladalismy "American Idol" i powiedziala: "Moglbys wystapic w programie", ale bylem
zbyt mlody aby sprobowac wystapic w programie" .


Z kad miales swoja pierwsza gitare?
"To byl maly sklep gitar Walmart. Nie wiedzialem co robic. Ale moja mama miala przyjaciol,
ktorzy odwiedzali mnie w domu i pokazali kilka akordow. "Smoke on the Water" to
pierwszy utwor jaki sie nauczylem, ale mialem problemy z akordami, poniewaz moje palce
nie mialy wystarczajacej sily. Moj ojciec nauczyl mnie grac "Knockin on Heaven's Door"
Boba Dylana. Zabral mnie na klasycznego rocka!

Kiedy sie pokazywalem za darmo na ulicy co bylo w twoim repertuarze?
"Śpiewalem "I'll Be" Edwin McCain, "You and Me" Lifehouse's "U Got to Bad"
i Usher's "Cry Me a River. Zarobialem okolo $ 200 dolarow za dzien. Moja mama i ja
pojechalismy do parku rozrywki Disneyland na wakacje za moje pieniadze" .

Pokaz jak odejdziesz? (?!)
"Nie do konca. Widzialem teledyski Simple Plan - nie wiem czy wiesz kim sa -
to inny kanadyjski zespol" . ( nie zbyt zrozumiale ;/ )

Twoj glos zmienia sie caly czas?
"Tak. Mamy z tym doczynienia jak kazdy inny nastolatek. Jednak mam najlepszego
trenera w calym kraju, Miss Jan Smith. Nawet w niektorych momentach w BABY nie
moge osiagnac wyzszej tonacji" .

To irytujace gdy dziewczyny szaleja podczas gdy chcesz spiewac?
"Ja uzywam mikrofonow w uch, wiec zawsze moge sluchac jak spiewam. Pewnego dnia
spiewalem przed 75.000 ludzi na rodeo w Taksasie. Moi znajomy tez tamy byli, i
zapytalem sie ich: "Dobrze mi poszlo?", a oni na to: "Nie mam pojecia - wszystko
co slyszelismy to same krzyki" .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz